آموزش رفع خطای Bad File Request

آموزش رفع خطای Bad File Request

خطای 400 یکی از خطاهای کلاس 4xx است که هم در سایت ها و هم در اپلیکیشن های مختلف ظاهر می شود. هنگامی که با خطای روبرو شدید، بدانید که اطلاعات شما توسط سرور اصلی پردازش نشده و به همین دلیل این ارور نمایان شده است. علت عدم پردازش اطلاعات در سرور می تواند اشتباه بودن اطلاعات شما، پیکربندی اشتباه سرور و یا قطعی سرور یا اینترنت دستگاه شما باشد. خطای 400 می تواند به شکل های زیر برای کاربر ظاهر شود.

  • 400 Bad Request

  • Bad Request. Your browser sent a request that this server could not understand.

  • Bad Request - Invalid URL

  • Bad Request: Error 400

  • HTTP Error 400 - Bad Request

  • 400 - Bad request

راهکارهای حل خطای

برای حل خطای 400 Bad File Request راهکارهای مختلفی وجود دارد که در این بخش از آپ سرور به این راهکارها اشاره کرده ایم.

بررسی آدرس سایت

در قدم اول آدرس وارد شده را چک کنید. در بسیاری از موارد به علت وجود کاراکترهای غیرمجاز در url و عدم پشتیبانی سایت از خطای 404 این خطا یعنی خطای 400 Bad File Request ظاهر می شود. به همین دلیل با بررسی آدرس سایت و اطمینان از صحت آن اگر باز هم این خطا ظاهر شد کارهایی که در ادامه گفته ایم را انجام دهید.

حذف کوکی های مرورگر

اغلب خطاهایی که در سایت رخ می دهد با یک بار پاک کردن کوکی ها برطرف می شود و خطای 400 نیز از این قاعده مستثنی نیست. کوکی های مرورگر شما برای برخی از سایت ها بسیار قدیمی هستند و وقتی وارد نسخه جدید سایت می شوید با اختلال ارتباطی روبرو شده و خطای 400 نشان داده می شود. به همین دلیل با حذف کوکی های مرورگر امکان رفع این خطا وجود دارد.

از اتصال دستگاه تان به اینترنت مطمئن شوید

اینترنت دستگاه شما تاثیر زیادی در نمایش یا عدم نمایش برخی خطاها دارد. خطای 400 نیز یکی از خطاهایی است که ممکن است به دلیل سرعت اتصال پایین یا قطع و وصل شدن اینترنت دستگاه نشان داده شود. اگر خطا از سمت اینترنت شما بود که باید آن را برطرف کنید اما اگر خطا از سمت سرور و قطعی آن بود، با مدیر سایت تماس گرفته تا خطای به وجود آمده را رفع کند.

» مطالب پیشنهادی


اگر به دنبال یک تیم معتبر و حرفه ای برای طراحی و پشتیبانی سایت هستید، گروه طراحی و سئو ایده نگاران ققنوس آماده خدمت رسانی به شما عزیزان می باشد. همچنین در سایت آپ سرور خدماتی همچون ثبت دامنه و فروش انواع هاست ایران و سرور مجازی صورت می پذیرد و شما عزیزان می توانید در صورت نیاز از خدمات باکیفیت ما بهره مند شوید.