آموزش رفع خطای Error Establishing a Database Connection

آموزش رفع خطای Error Establishing a Database Connection

هنگامی که بخشی از اطلاعات شما در فایل wp-config.php اشتباه وارد شده باشد، ارور Establishing a Database Connection نمایش داده می شود. دلایل عمده ای که این خطا در وب سایت شما نمایش داده می شود شامل موارد زیر می باشد:

  1. نام اشتباه دیتابیس

  2. نام کاربری اشتباه دیتابیس

  3. رمز عبور اشتباه دیتابیس

  4. هاست اشتباه دیتابیس

حل مشکل Establishing a Database Connection

برای حل خطای یادشده، وارد دایرکتوری سایت تان شده و فایل wp-config.php را پیدا کنید. با کلیک راست روی این فایل و کلیک روی گزینه Edit وارد صفحه ای می شوید که کدهای زیر در آن دیده می شود:

// ** MySQL settings - You can get this info from your web host ** //
/** The name of the database for WordPress */
define( 'DB_NAME', 'نام دیتابیس شما' );
/** MySQL database username */
define( 'DB_USER', 'نام کاربری دیتابیس شما' );
/** MySQL database password */
define( 'DB_PASSWORD', 'پسورد دیتابیس شما' );
/** MySQL hostname */
define( 'DB_HOST', 'localhost' );

مواردی که در کد بالا به صورت فارسی نوشته شده است، مواردی است که دیتابیس سایت شما را تشکیل می دهد. شما می توانید با ورود به بخش دیتابیس های سایت تان به موارد گفته شده دسترسی پیدا کرده و آن ها را به شکل صحیح در این کد قرار دهید. پس از قرار دادن اطلاعات در کد، روی گزینه ذخیره کلیک کنید و مجددا سایت تان را بارگذاری نمایید.

» مطالب پیشنهادی


اگر به دنبال یک تیم معتبر و حرفه ای برای طراحی و پشتیبانی سایت هستید، گروه طراحی و سئو ایده نگاران ققنوس آماده خدمت رسانی به شما عزیزان می باشد. همچنین در سایت آپ سرور خدماتی همچون ثبت دامنه و فروش انواع هاست ایران و سرور مجازی صورت می پذیرد و شما عزیزان می توانید در صورت نیاز از خدمات باکیفیت ما بهره مند شوید.