یک سرویس هاستینگ خوب چه خصوصیاتی دارد؟

یک سرویس هاستینگ خوب چه خصوصیاتی دارد؟

سرویس های میزبانی وب زیادی در ایران و سرتاسر دنیا مشغول ارائه خدمات به مشتریان شان هستند. یکی از سوالات کلیدی کاربرانی که از این سرویس ها استفاده می کنند این است که یک هاستینگ خوب و معتبر چه ویژگی هایی را بایستی داشته باشد؟ در این مطلب از آپ سرور به بررسی این ویژگی ها پرداخته ایم.

فضای میزبانی و پهنای باند مناسب

اولین ویژگی یک هاست خوب که کاربران باید به آن توجه ویژه ای داشته باشند، پهنای باند و میزان فضایی است که سایت ارائه دهنده هاست برای کاربران خود در نظر می گیرد. اغلب سایت های ارائه دهنده هاستینگ فضای میزبانی و پهنای باند را از کم به زیاد طبقه بندی می کنند. به طوری که با فضای میزبانی 50 مگابایت و پهنای باند 500 مگابایت شروع و تا فضا و پهنای باند چند گیگابایتی ادامه پیدا می کند. سرویس های میزبانی آپ سرور دارای تنوع بالایی در پهنای باند و میزان فضای میزبانی هستند که به کاربران این اجازه را می دهد متناسب با وسعت و بازدید سایت شان از این سرویس ها استفاده نمایند.

قابلیت اضافه کردن ساب دامین

قابلیت اضافه کردن زیر دامنه، امکانی است که شما را قادر می سازد به جز دامنه اصلی وب سایت تان، یک وب سایت دیگر نیز بدون خرید هاست جدید بر روی همان هاست راه اندازی کرده و آن را توسعه دهید. سایت های ارائه دهنده هاستینگ معمولا این قابلیت را در سرویس های میزبانی خود قرار می دهند و آپ سرور هم از این قاعده مستثنی نیست. شما با خرید هاست از آپ سرور می توانید بی نهایت ساب دامین به سایت تان اضافه کرده و آن را توسعه ببخشید.

سرور با منابع و قدرت مشخص

یک هاست یا همان فضای میزبانی وب، قسمتی از یک سرور همیشه روشن است که به صورت 24 ساعته به شبکه اینترنت جهانی متصل می باشد. شاید برایتان جالب باشد بدانید که سرور کامپیوتری همیشه روشن است و این کامپیوتر دارای منابع مشخصی است. مقدار cpu و ram در هر سرور مشخص است و هاست که بخش کوچکی از این سرور را تشکیل می دهد نیز دارای منابع و قدرت مشخصی است که اگر استفاده کاربر بیش از آن باشد، سرویس میزبانی با قطعی یا کندی روبرو می شود. یکی از مشکلات سایت های بزرگ این است که مدیران آن ها از میزان بیشتری از منابع موجود استفاده می کنند و این موضوع باعث تعلیق شدن سایت و سرویس میزبانی آن ها می شود. سرویس های میزبانی آپ سرور دارای منابع خوبی است که توانایی میزبانی از سایت های بزرگ را دارا می باشند و در صورت استفاده بیشتر از منابع، ابتدا به شما سرویس هایی با منابع بیشتر پیشنهاد داده شده و در صورت عدم توجه مدیر سایت، سرویس موردنظر قطع می شود.

دیتاسنتر مطمئن و معتبر

دیتاسنتر محلی است که کامپیوتر های سرور به صورت منظم در داخل آن قرار داده شده اند. در واقع وظیفه دیتاسنترها نگهداری از سرورها و تامین اینترنت و برق سرورها می باشد و در واقع تمام سرورها در محلی به نام دیتاسنتر نگهداری می شود. سایت هایی که به ارائه سرویس های میزبانی وب مشغول هستند، بایستی سرورهایشان را در دیتاسنترهای معتبر و مطمئنی نگهداری کنند که در تامین برق و امنیت کامپیوتر سرورها به خوبی عمل کند. طبیعتا هرچقدر دیتا سنتر یک سرویس میزبانی قوی تر باشد، امنیت سرویس ها بالاتر و قطعی آن ها کمتر خواهد بود.

رابط کاربری مناسب

رابط کاربری مناسب باعث می شود کاربرانی که از سرویس های میزبانی شما استفاده می کنند، مشکلی در بکارگیری انواع امکانات موجود نداشته و به راحتی بتوانند به تمام امکانات و بخش ها دسترسی پیدا کنند. رابط کاربری خوب و جذاب باعث می شود سرعت بیشتری در توسعه و بهبود سایت تان پیدا کرده و وب سایت تان را بهتر مدیریت کنید.

بکاپ گیری منظم و پشتیبانی 24/7

انجام سرویس های بکاپ گیری به صورت دوره ای و منظم خیال کاربران را از پایداری اطلاعات آن ها راحت می کند. بسیاری از سایت هایی که سرویس میزبانی وب ارائه می کنند، از سایت های تحت میزبانی شان خیلی دیر به دیر بکاپ گرفته و اگر روزی سرور آن ها با مشکل روبرو شده و اطلاعات کاربران به خطر بیافتد، هیچ پشتوانه ای برای محافظت از آن ها ندارند. آپ سرور یکی از سایت های معتبر ارائه دهنده هاست است که از تمام سرویس های تحت میزبانی خود به صورت منظم بکاپ گرفته و با پشتیبانی 24 ساعته در تمام روزهای هفته، حتی روزهای تعطیل، تجربه شیرین استفاده از میزبانی باکیفیت را برای کاربران به ارمغان می آورد. 

» مطالب پیشنهادی


اگر به دنبال یک تیم معتبر و حرفه ای برای طراحی و پشتیبانی سایت هستید، گروه طراحی و سئو ایده نگاران ققنوس آماده خدمت رسانی به شما عزیزان می باشد. همچنین در سایت آپ سرور خدماتی همچون ثبت دامنه و فروش انواع هاست ایران و سرور مجازی صورت می پذیرد و شما عزیزان می توانید در صورت نیاز از خدمات باکیفیت ما بهره مند شوید.