آموزش رفع خطای 401 Unauthorized

آموزش رفع خطای 401 Unauthorized

خطای 401، خطایی است که در گروه خطاهای کد 4xx رخ می دهد و می تواند علل مختلفی داشته باشد. این خطا به مانند خطای 400 اشکال مختلفی به خود می گیرد و با شکل های مختلفی به کاربر نمایش داده می شود:

  • 401 unauthorized

  • http Error 401 – Unauthorized

  • Authorization Required

 

راهکار رفع خطای 401 Unauthorized

معمولا در سایت هایی که نیاز به ورود کاربر با استفاده از یوزر نیم و پسورد است، این خطا بیشتر نمایش داده می شود. هنگامی که با این ارور مواجه شدید باید بدانید به دنبال بارگذاری صفحه ای هستید که قابلیت و مجوز دسترسی به آن را ندارید. بنابراین اولین کاری که در مواجه با خطای 401 Unauthorized بایستی انجام دهید این است که نام کاربری و پسوردتان را چک کنید تا معتبر و صحیح باشد.

کاربران زیادی گزارش داده اند پس از ورود موفقیت آمیز با استفاده از نام کاربری و پسورد به سایت مدنظرشان بازهم خطای 401 Unauthorized برای آن ها نمایش داده می شود. اگر این اتفاق افتاد و پس از ورود به سایت بازهم با این خطا مواجه شدید نشان دهنده این است که حساب کاربری شما به دلایل مختلفی نامعتبر است.

خطای 401 Unauthorized هم می تواند از سوی کاربر رخ دهد و هم می تواند به دلیل اشتباهاتی که مدیر سایت انجام می دهد رخ دهد. اگر نام کاربری و پسورد را صحیح وارد کردید و مطمئن هم هستید اکانت شما هیچ مشکل و محدودیتی ندارد، به احتمال زیاد صفحه ای که پس از ورود اطلاعات به آن ریدایرکت می شوید صفحه ای اشتباه است. برای حل این مشکل با مدیر سایت تماس بگیرید تا مشکل حل شده را رفع نماید.

» مطالب پیشنهادی


اگر به دنبال یک تیم معتبر و حرفه ای برای طراحی و پشتیبانی سایت هستید، گروه طراحی و سئو ایده نگاران ققنوس آماده خدمت رسانی به شما عزیزان می باشد. همچنین در سایت آپ سرور خدماتی همچون ثبت دامنه و فروش انواع هاست ایران و سرور مجازی صورت می پذیرد و شما عزیزان می توانید در صورت نیاز از خدمات باکیفیت ما بهره مند شوید.