آموزش رفع خطای Network Connection Refused by the Server

آموزش رفع خطای Network Connection Refused by the Server

این خطا هنگامی نمایش داده می شود که اتصال شما به سرور اصلی سایت به دلایل مختلفی شکل نگیرد. برای حل این ارور ابتدا فایروال خود را خاموش کنید. در بسیاری از موارد Firewall و آنتی ویروسی که روی دستگاه شما نصب شده است مانع ایجاد ارتباط بین کاربر و سرور می شود و به همین خاطر این ارور نمایش داده می شود. در سیستم عامل ویندوز با ورود به کنترل پنل و کلیک روی گزینه System and Security وارد بخش امنیت دستگاه خود می شوید. با ورود به این بخش با امکانات متنوعی روبرو خواهید شد که یکی از آن ها Windows Defender Firewall نام دارد. با کلیک روی این بخش می توانید فایروال دستگاه تان را خاموش کرده تا اگر مانعی برای ارتباط شما و سرور وجود دارد رفع شود.

استفاده از سایت کمکی

همچنین می توانید با مراجعه به سایت Downforeveryoneorjustme.com ببینید سایت مدنظر تنها برای شما قطع است یا برای همه افراد قطع می باشد. در صورتی که وبسایت مورد نظر برای همه غیر فعال باشد، با پیام It’s Not Just You! Your Web Site Looks Down From Here روبرو خواهید شد، در غیر این صورت پیام It’s Just You. Your Web Site Is Up برای شما نمایش داده خواهد شد.

پاک کردن کش

در کنار این موارد، پاک کردن کش در برخی مواقع باعث رفع این ارور می شود. وجود کش سایت در مرورگر شما یکی از عواملی است که می تواند دسترسی سیستم شما به یک سایت را قطع کرده و ارور یادشده را نشان دهد؛ بنابراین سعی کنید در هنگام مواجه با خطای Network Connection Refused by the Server حافظه کش مرورگرتان را پاک کرده و دوباره وارد سایت شود.

رفع خطا توسط مدیر سایت

شما به عنوان مدیر سایت نقش زیادی در رفع و حل این خطا ندارید و تنها می توانید با پیکربندی صحیح سرور و استفاده از سرویس های میزبانی باکیفیت، احتمال قطعی سرور سایت تان را به حداقل برسانید. در همین راستا پیشنهاد می کنیم خدمات و سرویس های آپ سرور را برای سایت خود انتخاب کنید تا تجربه کیفیت بالا و پشتیبانی همه جانبه را داشته باشید.

» مطالب پیشنهادی


اگر به دنبال یک تیم معتبر و حرفه ای برای طراحی و پشتیبانی سایت هستید، گروه طراحی و سئو ایده نگاران ققنوس آماده خدمت رسانی به شما عزیزان می باشد. همچنین در سایت آپ سرور خدماتی همچون ثبت دامنه و فروش انواع هاست ایران و سرور مجازی صورت می پذیرد و شما عزیزان می توانید در صورت نیاز از خدمات باکیفیت ما بهره مند شوید.