پلت فرم WHMCS چیست و چه ویژگی هایی دارد؟

پلت فرم WHMCS چیست و چه ویژگی هایی دارد؟

کلمه WHMCS مخفف کلمه Web Hosting Management Complete Solution و به معنی پلت فرم اتوماسیون شرکت‌ های میزبانی وب می باشد. شرکت های میزبانی وب امکانات و قابلیت های مختلفی را برای ارائه خدمات مختلف به کاربران نیاز دارند که تمام این امکانات در پلت فرم WHMCS دیده می شود.

پلت فرم WHMCS دارای سیستم قدرتمندی است که این امکان را برای صاحبان هاستینگ ها و سرویس های میزبانی وب فراهم می کند که سرویس های خود را به راحتی و با دقت بیشتری مدیریت کرده و کیفیت ارائه خدمات شان را افزایش دهند. طبیعتا با استفاده از این پلت فرم خواهید توانست درصد رضایت بیشتری را از کاربران کسب کنید و با ارتقای سطح فعالیت تان روز به روز به مشتریان هاستینگ تان بیافزایید.

پلت فرم WHMCS دارای چه خصوصیاتی است؟

قابلیت ثبت نام کاربران جدید، ارسال تیکت، پرداخت آنلاین، ثبت سفارش، تمدید و ارتقای سرویس ها
امکان توسعه سطح مدیریتی
وجود تم های مختلف و سازگار با تلفن همراه
پشتیبانی از زبان فارسی
سرعت و امنیت مثال زدنی
بروزرسانی های متعدد و رفع باگ ها در کمترین زمان
و ...

استفاده از پلت فرم WHMCS به صورت رایگان و قانونی

امروزه بیشتر قالب ها، افزونه ها و به طور کلی سیستم های اینترنتی که دارای حق اشتراک و هزینه خرید هستند، کرک شده و شکل رایگان در اختیار استفاده کنندگان قرار می گیرد. سیستم WHMCS نیز یکی از پلت فرم هایی است که در حال حاضر به دو صورت رایگان و قانونی (لایسنس دار) وجود دارد. ورژن رایگان این سیستم برای افرادی مناسب است که قصد ایجاد هاستینگ و توسعه آن در کوتاه مدت داشته و اهداف بلندمدتی برای خود قرار نداده اند.

ورژن رایگان WHMCS امنیت بالایی نداشته و باگ های متعددی در آن وجود دارد؛ از این رو اگر قصد ایجاد سرویس میزبانی وب و توسعه آن در بلندمدت را دارید، پیشنهاد می کنیم از ورژن لایسنس این پلت فرم استفاده کرده تا امنیت بالا و اطمینان خاطر را تجربه نمایید. همچنین در ورژن قانونی WHMCS بروزرسانی های متعدد به همراه برخی امکانات اضافه وجود دارد که برای مدیران هاستینگ ها بسیار کاربردی می باشد.

» مطالب پیشنهادی


اگر به دنبال یک تیم معتبر و حرفه ای برای طراحی و پشتیبانی سایت هستید، گروه طراحی و سئو ایده نگاران ققنوس آماده خدمت رسانی به شما عزیزان می باشد. همچنین در سایت آپ سرور خدماتی همچون ثبت دامنه، فروش گواهی نامه SSL و فروش انواع هاست ایران و سرور مجازی صورت می پذیرد و شما عزیزان می توانید در صورت نیاز از خدمات باکیفیت ما بهره مند شوید.