نحوه ایجاد ساب دامین در سی پنل

نحوه ایجاد ساب دامین در سی پنل

ساب دامین، دامنه ای است که به دامنه اصلی سایت شما متصل شده و به کمک آن می توانید یک سایت جداگانه با ویژگی های جداگانه ای داشته باشید. برای مثال اگر آدرس سایت اصلی شما test.com است، شما می توانید یک ساب دامین به شکل blog.test.com داشته باشید. اتصال ساب دامین به دامنه در سی پنل به روش ساده ای انجام می شود که در این مطلب از آپ سرور آن را به شما عزیزان آموزش خواهیم داد.

آموزش ایجاد Sub Domain در هاست سی پنل

در قدم اول، بایستی وارد هاست سی پنل سایت تان شوید. ورود به هاست سی پنل از طریق منوی هاستینگ شما و به کمک یوزر پسوردی که هاستینگ به شما می دهد امکان پذیر است.

نحوه ایجاد ساب دامین در سی پنل

پس از ورود به سی پنل، در قسمت DOMAINS روی Subdomains کلیک نمایید. 

نحوه ایجاد ساب دامین در سی پنل

در این صفحه می توانید عنوان ساب دامینی که قصد ایجاد آن را دارید وارد کرده و دامنه و روت آن را مشخص کنید. پس از وارد کردن اطلاعات روی Create کلیک کرده و در صفحه ساب دامین ها آن را مشاهده کنید.

نحوه ایجاد ساب دامین در سی پنل

شما از طریق منوی DOMAIN و انتخاب گزینه Subdomains، از طریق کلیک روی لینک Remove می توانید اقدام به حذف ساب دامین خود نمایید.

نحوه ایجاد ساب دامین در سی پنل

سپس در صفحه ای که برایتان ظاهر می شود گزینه Delete subdomain را بزنید را ساب دامنه شما به طور کامل حذف شود.

» مطالب پیشنهادی


اگر به دنبال یک تیم معتبر و حرفه ای برای طراحی و پشتیبانی سایت هستید، گروه طراحی و سئو ایده نگاران ققنوس آماده خدمت رسانی به شما عزیزان می باشد. همچنین در سایت آپ سرور خدماتی همچون ثبت دامنه، فروش گواهی نامه SSL و فروش انواع هاست ایران و سرور مجازی صورت می پذیرد و شما عزیزان می توانید در صورت نیاز از خدمات باکیفیت ما بهره مند شوید.