رفع خطای Rss در وردپرس حل خطاهای RSS feedخبر خوان ورد پرس

رفع خطای Rss در وردپرس حل خطاهای RSS feedخبر خوان ورد پرس

یکی از اصلی ترین اقدامات که افراد به منظور توسعه کسب و کار خود به آن روی آورده اند مدیریت ورد پرس است .برای راه اندازی یک وب سایت ورد پرسی شما نیاز به تهیه فضای هاست برای ورد پرس و همچنین خرید نام دامنه وب برای سایت خود هستید. سپس مطابق با دستورالعمل ها و آموزش های موجود سایت خود رامدیریت نمایید.گاها ممکن است با خطا هایی در آن مواجه شوید که یکی از آن ها خطای Rss feed است. این خطا زمانی اهمیت خود را نشان می دهد که بخواهید از این قابلیت برای جذب مخاطبین استفاده نمایید.

 

 

خطاRSS feedدر ورد پرس چیست ؟

به طور کلی از RSS feed در وب سایت های ورد پرسی به عنوان یک وسیله بازار یابی استفاده می شود.با استفاده از آن  شما این امکان را خواهید داشت که یک لیست از محتواهایی که در وردپرس ایجاد کرده اید را به کاربران خود نشان دهید.به طور معمول از قابلیت RSS feed ورد پرس برای جذب مخاطبین بسشتر به سمت وب سایت خود استفاده می کنند.در واقع این روش یکی از روش های بسیار مناسبی است که می توان از آن برای اشتراک گذاری محتواهای خود استفاده کرد.

اما در برخی از موارد افراد در هنگام تلاش برای استفاده از این قابلیت با ارور رو به رو می شوند.

 دقت داشته باشید که RSS Feed با استفاده از زبان نشانه گذاری XML نمایش داده می شود. به همین دلیل زمانی که شما کوچک ترین اشتباه را در هنگام ارائه این ویژگی  خود داشته باشید، باعث ناخوانا شدن آنمی شود و کاربران دیگر امکان مشاهده محتوای قرار گرفته در این بخش را نخواهند داشت. به همین دلیل حل خطا RSS Feed در وردپرس به یک موضوع بسیار مهم تبدیل شده است. 

 

دلایل بروز خطا RSS feed ورد پرس

تغییر در فایل function.php:گاهی اوقات  تغییراتی را در فایل functions.php اعمال می کنید و پس از آن به مشکل می خورید، پس باید تنظیماتی که انجام داده اید را پیدا کرده و آن را مورد بررسی قرار دهید.

استفاده از افزونه های ناسازگار:گاهی اوقات یک افزونه ناسازگار می تواند منجر به اضافه شدن یک کد مخرب به RSS Feed و بروز خطا در آن شود.

وجود مشکل در قالب ها:درمواقعی که پیکربندی قالب به درستی طراحی نشده باشد، این احتمال وجود دارد که RSS Feed دچار مشکل شود.

معمولا خطا RSS  به این صورت می باشد:

XML Parsing Error:XML or text declaration not at start of entity
Location:http://example.com/feed
Line Number 2,Column 1:

با توجه به مرورگر این خطا تغییر میکند:

Warning:Cannot modify header information – headers already sent by (output started at 
/home/username/example.com/wp-content/themes/twentysixteen/functions.php:433)i
/home/username/example.com/wp-includes/pluggable.php on line 1228

 

 

چگونه خطا Rss را در ورد پرس حل کنیم؟

اگر خطایی که دریافت کردید به دلیل ضعف در ساختار فایل XML خبر خوان (RSS feed) سایت ورد پرسی شماست شما می توانید با بستن کدphp و حذف فاصله ها ی اضافی در فایل function.php قسمت فعال سایتتان این مشکل را حل کنید.

[irp posts=”382″name=”حل مشکل خطا درSitemapوردپرس”]

برای رفع خطا RSS در این روش ابتدا باید فایلfunction.php خودتان را در حالت ویرایش باز کرده و به انتهای کد ها برید که معمولا با این کد به پایان میرسد 

?>اگر بعد از این کد خطوط خالی وجود دارد این خطوط را پاک کرده و sitemap را رفرش کنید اگر مشکل برطرف نشد تمامی خوط خالی را حذف کنید.

رفع خطای Rss feed خبرخوان ورد پرس

 

رفع خطا RSS feed در ورد پرس به کمک افزونه

ابتدا باید افزونه Fix myfeed RSS Repair  را نصب کنید. در پنل مدیریت ورد پرس به ابزار ها RSS feed fix بروید. روی دکمه Fix feed کلیک کنید سپس در یک تب جدید خبرخوان (Rss feed)خودتان را مشاهده کنید.همچنین میتوانید با استفاده از Feed validator آز صحت کارکرد خبر خوان (Rss feed) خود اطلاع پیدا کنید.